lunes, 28 de mayo de 2007

AUTOAVALUACIÓ


La realització d'aquest treball m'ha semblat una experiència molt positiva, ja que he aprés molt sobre les WQs i els wikis. A més a més, he de dir que jo sempre emprava Internet per a navegar i buscar informació, és a dir, era un usuari pasiu. No obstant això, aquest treball m'ha permet generar informació i publicar-la a Internet (en aquet weblog) i per tant he pogut ser un usuari actiu; aspecte que considere important, ja que en un futur, com a mestra, he de saber publicar informació a la xarxa amb fins educatius.


Aquest treball m'ha servit també per a preguntar-me que si els ordinadors i les eines d'Internet són en general senzilles d'emprar, que si cada vegada les eines son més accessibles a tots i l'ordinador és una màquina d'ús generalitzat i que si utilitze a casa l'ordinador per a elaborar un document o use el correu electrònic per a comunicar-me amb els meus amics, per què no he d'usar-lo com a mitjà d'ensenyança?


Gràcies a aquest treball ara ja sé com i de què manera fer-ho, a més de quins models didàctics emprar.

No hay comentarios: